Kram

Idag hände något himla roligt och oväntat på jobbet! =) Jag har haft en patient som inte tyckt det varit så superskoj att sätta sig i min behandlingsstol (inget ovanligt, I know) och som kom idag igen. Personen i fråga har mjuknat upp mer och mer för varje gång vi träffats och idag var han så glad och nöjd med behandlingen att han skrattade, log och gav mig en bamsekram! Så himla oväntat! Och så glad jag blev! =) Sådana här gånger inser jag att jag verkligen kan det jag gör och att jag är uppskattad. Man behöver sådan feed-back ibland för att vakna upp och inse det!

Kommentarer
Postat av: pia

En riktig guldkant i vardagen :O) Vad härligt att få uppleva det, i din bransch trots allt inte så vanligt. Go for it syrran du gör ett bra jobb :O)

2013-02-08 @ 21:02:37
Postat av: Tiina

Råkade också ut för nått liknande i veckan samt hade en blomstercheck i mitt post-fack kommande dag. Uppmuntrande! :-)

2013-02-11 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0