Vår 4-årsdag

Idag har jag och hjärtat varit tillsammans i hela 4 år.
 
Vi firade det lite smått redan igår. Firade samtidigt vår försäljning av vårt radhus. Det blev budgivning och det var ju bara såååå spännande!  =) Budgivningen startade nio i går morse och slutade kvart i elva. Första budgivaren höjde med 80 tusen direkt! Det var nio intressenter på morgonen men sedan var det 4 budgivare som var med i fajten. Vi fick nästan 250 tusen över begärt pris! Känner oss mer än nöjda!
 
Igår överraskade hjärtat mitt mig ganska rejält! Han skulle jobba till halv åtta men vid halv sex knackade det
på dörren och in kommer papi och min vän Ulson! I handen hade papi en flaska alkoholfritt vin som vi
skålade i. För lyckad försäljning och för att vi varit fyra år tillsammans. Och så fick jag veta att vi skulle åka
och dansa till Blender på Baggböle. Det som jag så
gärna önskade att vi kunde göra! Sen undrade jag ju så klart över lillhjärtat Olivia. Men det var fixat. Plötsligt ringer det på dörren och in kommer raraste Sofia med en blomkvast i handen. Blommor från mitt hjärta. Hon kom för att vara hos oss och barnvakta Olivia. Oliver tog vi med oss i och med amning osv. Ulson kom med oss till dansen och hon var ute med vagnen. Han vaknade inte en endaste gång under vår vistelse på Baggböle!! Dansade och hade en himla mysig kväll! Tack våra underbara vänner för en härlig kväll!
 
Idag är vår fyraårsdag. Tänka sig! Fyra år sedan vi träffades. Otroligt vad tiden går! Inte för att det är så länge i sig, ffa med tanke på allt vi hunnit på dessa år. Idag firades dagen med kontraktsskrivning hos mäklaren och vi fick träffa köparna. Ett trevligt par födda -68. Satt och surrade ett tag med dem också. Sen gick vi hela familjen till Bishop Arms och käkade. Åh, så gott det var! Love U honey!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fantastiskt alltihopa! Glad för er! Grattis till husförsäljningen och er 4-årsdag!! Och så fint gjort av era vänner :))

Stor kram Sussi. Snart ses vi! :)

Svar: Tack rara!! =)
Petronellan

2013-08-22 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0