Torsdag 19 januari 2011

♥Är mamsens dag! Grattis på födelsedagen!


Idag har det vräkt ner snö. Nu tycker jag att vi har alldeles tillräckligt. Helt otroligt att det nästan var bart kring jul och nu, en månad senare, är det gigantiska drivor överallt. Men jag ska inte klaga. Jag tycker det är mysigt med snö. Jag är ju så tacksam över att vintern inte är en repris på förra årets. Då det var kallt, kallt, kallt.

I övrigt tänker jag mycket på ett par av mina rara vänner som, av olika anledningar, har det väldigt tufft just nu. Hoppas det vänder och blir bättre snart! Jag önskar jag kunde göra mer, mer än att bara finnas här, lyssna och försöka stötta. Varmaste kramarna och massa kärlek till er!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0