Lillhjärtat 1,5 år

Japp, precis idag är hon det. Tänk vad tiden går!

Vi var på bvc för läkarkontroll och vaccination idag. Allt gick jätte bra! Hon är tydligen en mycket frisk och fin flicka! ;) Tackar så mycket! Hon hade nästan vuxit 10 cm från senaste kollen, då hon var 1 år! Jeeees, vilken tillväxt. Tur man stannar av, att man inte växer så där år för år.
På kvällen var vi hela familjen och tittade på Evas toksöta små burmakattungar! Jag bara dog när jag såg dem! Så fina, så galet söta!! Me want... Och lilla Fiaiola som dessutom inte är såld än. Åh... Det är hon den cremefärgade som biter sitt syskon i svansen. =) Den toksöte lille Ferry (eller Ferrari som han heter) förstår jag varför han stannar hos matte. ;)
Läs gärna mer om dem på Evas hemsida http://www.globetrotterburmor.com/sida13.html






Kommentarer
Postat av: Anna

hur känner du eva???

Det är mitt ex´s pappas "flickvän" eller var, eller något åt det hållet! :) Vad kul att hitta hennes hemsida och se att det går så bra för henne! :)

2012-01-05 @ 19:10:49
URL: http://skugganjr.blogg.se/
Postat av: Mig

Men se där! Världen är allt bra liten ibland. ;) Eva känner jag via mitt kattintresse. Tänkte köpa en kisse av henne redan då hon fick sin första kull. Himla trevlig!

2012-01-05 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0