Sötnosen!

Igår var första dagen på jobbet för mig. Alltså efter semestern. Tillbaka till verkligheten och tidiga morgonuppstigningar. Oj, oj... Men dagen rullade på i ett behagligt tempo och allt gick bara bra. Skönt! Men det är ju så, det går bra då jag har en bra sköterska vid min sida. =)

Lillhjärtat var så söt igår och idag på morgonen då jag väckte henne. Hon konstaterade då hon blev väckt att "mamma jobba", "Livia dagis". Jaa, så är det. Nu är den karusellen igång. Man vill ju helst bara låta henne ligga kvar och sova på morgonen. Där hon ligger utsträckt, så där härligt morgonvarm och avslappnad. Gounge! Tar emot att måsta väcka henne. Sötnosen.
Det var inga problem med lämningen, varken idag eller igår. Puss, bamsekram och vink åt mamma. Och jag fick tjata 45 min på att få hem henne igår. Som vanligt. Ett tecken på att hon trivs alltså. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!! Att det känns bra för dig på jobbet och att lillgumman är tillbaka på sitt braiga dagis! Det värmer i hjärtat med såna lämningar som du beskriver. Bästa starten på dagen! :)

Kram Sussi

2012-08-15 @ 22:24:52
Postat av: Marielouise

:)

2012-08-25 @ 10:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0