Rasp, rasp

Så känns det i min hals just nu... Bläää! =(
 
Jag kände i morse att det kändes så där bläigt i halsen på mig. Drack varmt te med honung och tänkte inte mer på det. Jag hade ju lite ont i halsen för ca 1 vecka sedan också, men det gick över. Men det verkar det inte göra denna gången. Under dagen på jobbet så blev det bara värre och värre och när jag sen tittade i halsen såg jag hur illröd den var! Aj, aj... Och vips, så kände jag mig även lite snuvig. =( Olivias förkylning börjar bli bättre, men hon är fortfarande lite snuvig.
 
Idag var Nisse från Köksluckan här. Vi har ju funderat ganska länge på att göra om köket lite. Fål väl se om det blir av! Vore ju skoj!
Nu ska jag kurera mig med varm dryck och muffins! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0