Pass

Ja, man får pass på att fixa pass då man ännu är ledig!
 
Idag var vi iväg hela lilla familjen och fixade oss nya pass inför vår höstresa till Turklandia. Smidigt det går nu då de fotar på polisexpeditionen, man slipper roada runt till fotograf osv. Och nu får man minsann lämna fingeravtryck också! Jojjomän! De scannar av båda pekfingrarna och ett avtryck finns sedan på passet. Lite häftigt ändå! =) Man ska helst inte le på fotot, utan se helt neutral ut. Tjejen som skulle fota Olivia blev så imponerad över att tjoppan satt helt still, rakt upp och ner och satt så tills hon var klar med fotograferingen. Hon är väl så van att jag fotar jämt, ber henne sitta still osv. Och lillhjärtat hon såg helt neutral ut, lyckades så bra med det också. Tjoppeloppan! ♥  Hon ser så himla stor ut på fotot! Se bara själv. Sen åt vi lunch ute hela högen. Det var mysigt!
 
Jag var och träffade S idag, det var ett bra tag sedan sist. Vi strosade runt lite överallt på Ersboda och jag fyndade som en tok på H&M rean. En stor påse med kläder 399:-. Jag kände mig riktigt nöjd! Sen fikade vi på Coop. Det var trevligt att få fara ut själv och shoppa & strosa lite så där på kvällskvisten. Imorgon ska jag nog iväg med lillhjärtat för pappaD jobbar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig Olivia var på fotningen! Och vilket fint kort!! Håller med om att hon ser äldre ut!

/Sussi

2012-08-15 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0