När hände det här?

Ja, när hann det börja bli smågult i vissa träd?
 
Jag blev så paff en dag då jag var på g till jobbet och såg några enstaka gula löv i en björk. Det till och med låg några på marken! Jag var tvungen att stanna till och fota. Men jag undrade ändå; När hände det här?! Är sommaren verkligen slut nu? Den som knappt ens börjat. Kändes tråkigt att inse att de varmaste dagarna är över för denna sommar och att hösten börjar göra sitt intåg. Vi är så otroligt glada över att vi bokade en utlandsresa i oktober. Så får vi lite mer sol och bad! Riktigt semester! =)
 
Idag har vi varit effektiva! Gjort lite ärenden och sen har jag tvättat fönstrena och pappaD bytte toastol. Vår nya har ju stått på bron och bara väntat på att bli ikopplad. Och nu är den det!
Lilltjoppans andra dagisvecka avrundades med en liten snorig näsa. Jepp, hon har blivit lite förkyld. Får väl se hur det artar sig, om hon får feber osv. Idag har det iaf varit full rulle! Vi har inte märkt av förkylningen nämnvärt.
Nu ska vi chilla och bara ta det lungt. Tända massa ljus, dricka vin och käka ost och kex. Lyxig lördag med andra ord! =) Och utanför fönstret dansar älvorna på ängen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0