Myspys!

Massa vuxentid hade vi igår på vår 3-årsdag! =)
 
PappaD hade fixat en liten överraskning åt mig och det började med att han hade hämtat lillhjärtat från dagis då jag slutade. Han åkte till Cléns med henne och jag skulle bara åka hem och chilla lite och fixa mig. För vi skulle ut och äta och sen dansa. Men Olivia då?! Så tänkte ju jag. Hon skulle vara hos raraste Cléns. Så galet snällt av dem att kunna ställa upp och hjälpa då pappaD hittat på nåt sånt här! Mitt i veckan dessutom. ♥ 
 
17:30 kom så Sim och hjärtat och hämtade mig och vi blev skjutsade till Båten. Och jag tyckte ju naturligtvis att det hade varit enklare att ta egen bil. Så man slipper besvära andra med att skjutsa osv. Men icket.
På Båten satt vi och åt god mat, drack ett glas vin och sen blev det även efterrätt. Mysigt värre! Sen blev vi hämtade av Fredde som vi åkte med till Baggböle loge för att dansa till Blender. Härligt med dans igen!
Kändes så konstigt att på hemmaplan vara utan lillhjärtat. Men underbart att få göra något tillsammans med hjärtat mitt. På tu man hand. ♥
Sen hämtade snällaste Sim oss från dansen strax efter 22 och vi åkte och hämtade tjoppan och sen for vi hem. Hon var i princip att bara lyfta ur den ena sängen och lägga ner i den andra här hemma. Hon bara fortsatte sova. Som tur var började pappaD 11:30 idag, så de kunde ha mysig sovmorgon tillsammans.
 
Har inte jag då gett pappaD något på vår årsdag? Jo, det har jag ju så klart! Jag gav honom en Emporio Armaniklocka. =) Superfin!
Nu stundar helgen och det är lite kalas på schemat på söndag plus jobb på jouren. Ha en underbar helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! Vilket underbart härligt firande av er 3-årsdag det blev! Vad bra Daniel hade ordnat! LYX! Och jag som dansade med honom den kvällen! Hörde att ni varit på Båten men inte sa han att det var er årsdag! Hälsa och gratta! Och så ses vi snart! :)

Kram Sussi

Svar: Tackar! Ja, det var verkligen en härlig dag! =)
Petronellan

2012-08-27 @ 10:09:10
Postat av: Pia

Grattis till er & vilken underbar bild på er tillsammans. Vilken lyx & mys kväll <3 Härligt.Ha de gött o hälsa dina kära.
Kram från oss :O)

2012-09-03 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0