Mumsig smoothie!

Och allmänt helgen i korthet.

Ja, det blev en hel del softa framför tv:n i helgen, kändes välbehövligt! Sen hade jag ju lite väl svårt att motstå att åka på loppis, så det blev Nolia och Travbanan idag. Oj, så jag fyndade! En hel big-packlåda med kritor för 10:-, galonset 20:-, BabyBjörn-babysitter 200:- (de kostar kring 1000-lappen nya!), lampskärm 10:-, lite böcker och leksaker 5:- styck, kjol till mig 20:-, stor utekruka 20:-, tavellist i ek 20:- etc. Nöjdare än nöjd!
Idag var vi även till familjen MatMlin och fikade plus tog farväl. Familjen flyttar söderut nästa helg. Hoppas de får det riktigt bra där borta! Lycka till!

PappaD har listat runt fönstrena i helgen och det blir ju så otroligt fint! =) Han är så duktig! ♥


Sen gjorde jag en jätte god smoothie i helgen! Här kommer receptet om ni vil ha:
* 1 dl kvarg
* 1 dl Mildas mas och visp (som jag vispade upp), smaksatt med ca 1 msk vaniljsocker
* ca 0,5 dl svarta vinbär
* 1 banan
* 1 nektarin
hallon och mango.

Njut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0