Det blir bättre!

Imorgon är det redan torsdag. Redan! Känns så skönt att kunna säga så. Första veckan var tung, tungt att vara borta från lillhjärtat. Nu känns det bättre. Nog för att det är med enorm saknad man sitter på jobbet, men dagarna rusar på i rask takt. Så det är skönt. Lillhjärtat har blivit bättre i sin hosta också. Men nu känns det som att jag är på väg att bli förkyld... =( Varit ganska trött. Inte världens mest pigga och sociala. Undra vad fasterA tänker. Ha, ha, haa! Inte mycket hon sett mig! Nåja, jag är ju sån som går och lägger mig då jag är trött, bryr mig inte om vad klockan är. Men idag ska jag försöka orka se Grey´s i allafall! 

Planterade om lite tomater idag. De behövde onekligen större krukor. Man ser vilka som tidigt fick en egen, större kruka. De har vuxit galet mycket! Ja, bilden visar nog vad jag menar... Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0