Åh, sommar!

Jag unnar verkligen pappaD att vara hemma med lillhjärtat. Men visst ska jag erkänna att det SUGER att sitta på jobbet när det är såna här vackra dagar som idag! Klockan är snart halv tio på kvällen och det är fortfarande ca 15 grader varmt ute. Helt galet underbart!
Btw så går det faktiskt bra på jobbet. Det sitter som i händerna det där. Mitt hantverk till yrke. Det känns skönt! Och jag har en sköterska som jag trivs himla bra med! Vi har fått så mycket beröm från patienterna. Jätte skoj!

Lillhjärtat fick hostmedicin idag. Nu får vi verkligen hoppas att den eviga hostan släpper sitt grepp om våran tös! Nu är vi less. När vi trodde hon var helt kvitt den så tog den omtag. Uppskattas icket! =( Men nu får det vara nog.

Imorgon kommer fasterA på besök och stannar i några dagar. Det innebär att jag och pappaD kanske kan åka på dans tillsammans på fredag. Känns jätte roligt! Och det är ju Zlips som spelar! Lycka! Hoppas bara lillhjärtat är bättre tills dess. Annars vill jag inte åka.

Ha det underbart i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0