Jag vet..

Många har påpekat det. Uppdatera oftare.
 
Jag ska verkligen försöka. Jag har ju inte varit så mycket på Facebook heller. Uppdaterar mest på instagram. 
Mars har swishat förbi, april och maj likaså och nu helt plötsligt är det juni! Ja, herre jösses! Midsommar nästa vecka. Semestern börjar efter det. Inte en dag för tidigt. Har längtat riktigt rejält efter semestern. Har haft en ganska hektisk vår. Och det har hänt ganska mycket. Man är lite trött nu.
 
Lite kort om månaderna som gått. Farfar gick bort. I början av april gick pappaD's moster bort och så kring påsk fick hans mamma äntligen plats på ett boende. Och så har hon också varit inlagd på sjukhuset ett par gånger. Så det har varit mycket sjukdom och sånt hos folk runtom oss. Inte så kul. 
På jobbet strulade det ganska hårt i våras. Men nu har det löst sig! Känns riktigt bra! Men det är mycket. Högt tempo och mycket att hålla i huvudet. Många beslut och massa remisser hit och dit. Så jag längtar verkligen efter ledighet och semester. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0