Första september

Dagarna går och så inser man att även månaderna går. I maj bokade vi vår resa till Rhodos och om en månad är det så dags för den efterlängtade solsemestern! =) Ska bli underbart. Kändes så avlägset då i maj. Men känns inte så längre.
Andra veckan på jobbet har rullat igång. Idag var det lite av varje på agendan och så gick jag igenom jobbmailen. Som tagit emot post under de dryga 14 månaderna jag varit hemma. Det var några stycken... Blev helt kantig i ögonen av den uppgiften kan jag ju säga.

I övrigt fortsätter jag med att leta efter Minya. Är och snurrar runt på Böleäng och kring Röbäcksslätten var och varannan kväll. Hoppas på att få en skymt av henne. Lyckan har inte slagit till än... Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0