Solen går upp och ner

Och regnet det öser ner! Helknasigt väder.... Aprilväder för hela slanten. Jag är ju himla glad att det kommit snö nu, att man kan åka pulka osv. Men det behöver ju inte vara 3 grader varmt och superslaskigt. Varvat med regn också då så klart. För det första är det så galet tungt att skotta snö och för det andra så är det så himla blött ute...

I fredags var det alla hjärtans dag. Vi var hos Cléns och lekte, var och åt lunch med papi och sen på kvällen var det myspys. För hela slanten. Lite presenter och superfina rosor blev det också. <3
Igår var vi mest bara hemma och donade på. Sen skjutsade vi in papi till Curlinghallen för de hade lite skoj och middag på agendan med jobbet. Jag och tösa fixade pizza hemma och sen åt jag och kidsen middag och myste med lördagsgodis mm. Då barna somnat bänkade jag mig på sofflocket och glodde på Melodifestivalen. Föga imponerad... Lite skumma bidrag tyckte jag. Hoppas på lite intressantare bidrag nästa vecka. Sen kom pappaD hem.
Idag har vi skottat megatung blötsnö, bastat och varit och handlat. Lyxade till med att äta på Big Boy också-Mums! En liten resumé av helgen som gått.

Ny vecka i antågande. Hoppas på lite trevligheter och annat skoj. Och en liten önskan... Jag tycker ni ska hålla tummarna för mig nu den närmsta tiden. Riktigt hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0