Veckorna går

Nu är det inte många veckor kvar på jobbet. 3 för att vara exakt.
 
Känns faktiskt ganska konstigt. Tiden har gått så fort. Det var ju inte länge sedan jag kom tillbaka till jobbet efter föräldraledigheten med Olivia. Och snart är det dags att vara föräldraledig sväng nummer två. Samtidigt har det varit en hel del turbulens på jobbet och det känns lite skönt att få komma bort från det faktiskt. En stund iaf.
Igår åkte papi iväg på jobbresa och han kommer hem först sent i morgon. Så jag och lillhjärtat är tillsammans på tu man hand i några dagar. Hon är så förnuftig och omtänksam. Säger att hon ska vara försiktig och inte hoppa i min famn. Och frågar om jag har ont i ryggen. Så himla gulligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0