Första maj

Äntligen är maj månad här! Börjar bli varmare ute och snart börjar det grönska där ute. En underbar tid vi har framför oss!
Snön har verkligen försvunnit helt plötsligt. Det gick så fort och så var drivorna bara borta. Så härligt! Nu är även baksidan, dvs skuggsidan, också i princip snöfri. Dags att ta fram krattan. 
 
Åttonde graviditetsmånaden har påbörjats. Allt har gått fint. Men nu börjar jag känna mig otymplig, har svårt att böja mig ner, sover inte skönt och han sparkar och spjärnar som en liten tok. Så nu vill jag bara att tiden ska gå lagom fort. Jag kan stundtals sakna min egen kropp så otroligt mycket, känslan att få kunna röra mig obehindrat. Trots det är det ju även så mysigt att känna lillfjongen sparka runt i magen, känna en rumpa och en fot sticka ut på sidan. Kluvet det där.
Nu ska vi montera in nya Concorden i Avensisen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0