Nötter

Jag har varit så sugen på nötter de senaste dagarna. Undra vad jag haft brist på då? Protein, fett? Kanske mest ett sug på salt, då jag ju föredrar saltade och inte naturella nötter.
Men på tal om nötter! Så pratade jag med en riktig nöt på telefon idag. På jobbet, i ett jobbärende. Helt galet! Personen hittade på saker och sa att jag hade sagt så. Jisses! Försökte förklara att det nog blivit ett missförstånd men denna nöt ville inte lyssna. Pratade bara på, jag fick knappt en syl i vädret. Till slut fick jag säga att samtalet inte riktigt leder någon vart, ja, då blev nöten sur och sa "nu vill jag inte prata mer med dig". Och lade på. Man blir ju bara helt paff! Och inser sedan ganska snabbt att denna nöt inte hade alla hemma. Meeen suck, så de drar energin ur en.
Som en av mina rara vänner sa, som också är tandläkare och råkade ut för ett par nötter för ett par veckor sedan, att såna patienter gör att man har lust att gå i pension!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0