Förkylningspyssel

Det är skönt att ha nåt tidsfördriv då man ligger hemma och snorar.
 
Ja, man orkar ju inte direkt bara ligga i sängen eller på soffan hela dagen. Å andra sidan orkar man inte ta sig för något att göra heller. Man vilar, äter och sen pysslar man. Lagom ansträngande! Sitter ner på en stol och knåpar på. Det är så himla roligt! Tiden bara rusar då man får sitta och skapa lite. Underbart!
Jo, jag orkade ju iaf vara till mvc idag. Fick höra lillkillens hjärtslag. Härligt! ♥ Allt såg bara fint ut och jag är fortfarande Linus på linjen. Varken mer eller mindre. Och lilleman sparkade järnet då Lena kände på magen. Full rulle där inne! 
 
Igår var det ju vårdagsjämning så nu är det väl onekligen snart vår! Eller? Minusgraderna håller dock envist i sig...  
Vi hade basenhetsfest igår (dvs med jobbet), samtidigt avtackades även arbetsledaren som nu går i pension. Jag var hemma hela gårdagen från jobbet, snorade på här för mig själv och pysslade lite. Men på kvällen gick jag på festen och åt & umgicks lite. Började bli lite smått hes igår, men det är inget mot vad jag är idag! Haft mest ett kväkande läte.
I morgon är det fredag och min dag att ordna fredagsfika på jobbet. Så det är bara att pallra sig iväg till jobbet i morgon. Och hoppas att jag har lite mer röst. Som tur är har jag ju kortare dag i mon, så jag borde orka med det.
Jag blir ju lynchad om det inte är nåt fredagsfika färdigdukat då alla kommer och fikar! Det är alltid veckans höjdpunkt!
En bild på lite av mina pyssel kommer här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0