Ridlekis!

Så glad jag är!! Tjoppan fick plats på ridlekiset till hösten! Det ska bli så roligt att se vad hon tycker om det. Jag var nästan säker på att det inte skulle finnas plats, att det blir fullbokat på tre röda. Men vi chansade. Och fick en plats. =) Verkar finnas några lediga platser kvar om jag läser på deras hemsida. Det är inte det billigaste att pyssla med, men det får det vara värt. Hoppas jag iaf! Hon är ju liten än, men troligen borde hon få ut en massa skoj av det.

Mer info om Röbäcks 4H verksamhet, för den nyfikne, finns under länken:
http://robacks4h.se/

Igår var vi och tittade på ett hus i Skravelsjö. Det var fint, låg jätte härligt vid ängar och med full sol hela långa dagen. Men det var en del som skulle behöva göras. Det mesta var från 1985. Visst helt ok, fräscht i sig. Men, men, inte riktigt vår stil om man säger så då.

Mer info och bilder finns under länken:
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-umea-umea-kommun-skravelsjo-213-5077334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0