Nationaldagen

Firades med sol och tårta! =)
 
Igår var jag till jobbet och röjde undan en massa administration som blev kvar från tidigare i veckan pga att jag ju blev sjukskriven. Kändes skönt att inte lämna kvar massa lösa trådar till henne som kommer och ska vikariera mig. Men lite grejer fick  hon ju så klart ta över. Jag hann inte bli klar med allt. Så blir det ju alltid.
Idag har vi varit och hälsat på i Täfteå en snabbis. Åkte hem sen och jag bakade en kaka så att vi kunde fira nationaldagen lite "extra". Det var gott! Sen har det varit en massa lek och bus i solen. Ja, jaa... Kanske inte av mig då, men av tjoppan och hjärtat. Och poolen har blivit flitigt använd de senaste dagarna. Lilltösa bara älskar att ta sig ett dopp lite nu och då!
 
Vi var ju med på en budgivning i tisdags. För två dagar sedan. Vi budade på det där huset på Björnbärsvägen. Men jisses, inte klokt vad dyrt det är med hus här i Ume!! Det slutade på 3.450 000. Nästan 3,5 mille! För ett hus byggt kring 1980. Visst var det ju fint renoverat och så. Bra planlösning och fina materialval etc. Föll oss på läppen väldigt mycket, förutom priset. Vi backade och lade oss vid 3,4 mille. Det kändes mer än nog. Det var kanske meningen. Vårt drömhus är ett annat hus. Hoppas vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0