Skönt att få komma hem

Helt underbart att få komma hem med lillebror idag!
 
Ja, vi bad ju om att få komma hem så tidigt som möjligt, dvs  gå på "tidig hemgång", om allt är bra med vår son. Då han hade bajsat rejält i fostervattnet ville de ju ha oss kvar iaf 24 h på bb. De tittade tempen på honom och kikade syresättning etc. Allt var bara fint. Inga konstigheter. Och idag då vi hade läkarkontrollen var allt fortsatt bara fint. Kulorna var nere, ögonen/pupiller ua, fin rak rygg, ljumskar/höfter ua, ingen gomspalt osv. Vad det nu är allt de kollar. Och jag blev så lättad att jag grät. Ja, jisses, dessa hormoner!! Skyller faktiskt en hel del på dem. Jag var så glad att allt är fint med vår gosse och att vi fick åka hem. Saknat hjärtat mitt och Olivia något så kopiöst!
Har inte kunnat sova så bra på bb heller då jag delade rum med en kvinna vars dotter kinkade en del, ffa då jag själv hade haft möjlighet att sova. Så skönt att få komma hem och få vila lite!
Så idag kom pappaD och Olivia till bb innan lunch, jag åt där, vi blev utskrivna och åkte hem vid 12:30. Då vi kom hem gick jag och Olivia och vilade tillsammans, papi gosade och var med lillebror. Bara så skönt att vara hemma med min underbara familj!! ♥
 

Kommentarer
Postat av: pia

Njut av tillvaron som bara är såååå underbar <3
Som det ser ut nu så kommer "elgubben" i början av nästa vecka så vi kommer inte före det så ni vet. Ni får ha de lugnt o skönt där hemma.Ha de allra bäst & hälsa familjen <3

Svar: Välkomna då ni hinner och har tid!
Petronellan

2013-07-10 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0