Kinapärlor!

Igår kom min efterlängtade leverans av pärlor från Kina!
 
Jag stod på toaletten och pratade med hjärtat om min pärlbeställning från Kina. Sa att jag är så nyfiken på att se allt jag beställt och hoppas att de kommer snart. Då knackar det på dörren och en kille står där ute med ett paket från FedEx. Till Petra. Och jag som just stod och pratade om det! Shit vad glad jag blev! Lilltjoppan och jag var sååå nyfikna på paketet och se allt jag beställt. Och även pappaD slet upp ett par inplastade paket. Åh, så mycket fint som kom! Tjoppan tjoade ivrigt "Åh, titta! Mammas fina pärlor!" Hon ville inte slita sig från dem. Jag ska lägga upp lite bilder sen på det jag beställde, när jag sorterat det fint i asken. =)
Om någon gillar pärlor och diverse smyckestillbehör och vill beställa sjuuuuukt billigt från Kina så kan jag varmt rekommendera www.pandahall.com  Visst kostar ju frakten en del, men det är ändå inget i jämförelse med svenska frakter och priser. Alla pärlor och smyckestillbehör kostar ju dessutom bara en bråkdel av vad de kostar här i Sverige, så det är det ju ändå värt. Åh, så det kliar i mina fingrar! Vill göra massor med smycken! NU!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0