God fortsättning på det nya året!

Önskar vi alla våra bloggläsare. Så var då år 2013 här. Ska bli spännande att se vad året har att erbjuda! =)

Nu har jag iaf meddelat chefen på jobbet om att vi, om allt går bra, kommer att få en till bebis i vår familj. Känns faktiskt lite konstigt än att uttala det högt, som att det är lite overkligt fortfarande. Känns så himla roligt och spännande, men samtidigt som "vad har vi gett oss in på?!". Och jag minns ju hur tungt det var att vara gravid den sista månaden...

I tisdags hade vi besök av the Odes! Inte igår vi träffade dem senast! Jag minns faktiskt inte när vi träffade dem senast... Men det var kul att catch up lite.
I går var vi till Anton och fikade, han fyllde år. Tjoppan dansade järnet till Gangnam style och hade så himla roligt! Och idag var rara Åsa här och fikade och surrade på fm. Det var ganska länge sedan som vi också sågs senast. Och bara satt och pratade.
Nu på em var pappaD och hjälpte Backlunds med att smälla upp en vägg i deras vardagsrum och då passade jag och tjoppan på att gå till Cléns så att tjejerna fick leka lite. Och så smällde vi i oss lite pizza. Jag trodde jag skulle spricka! Men jeeees, så goda pizzor Pizzeria Roberto gör! MUMMAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0