5-7

Hela 5-7 minuter per dag förlängs dagsljuset med just nu!
 
Så det blir ju ganska många minuter på en vecka. Ca 40 minuter har mängden av dagsljus ökat jämfört med förra veckan. Det är ju ljuvligt! Och det märks verkligen att det blivit ljusare. För nu är det inte längre mörkt då jag åker till jobbet eller ska hem.
 
Idag har jag sorterat mina fina pärlor i sortimentslådor och jag kan ju verkligen konstatera att jag har mycket fina pärlor nu. Och det är faktiskt lite beroendeframkallande, mycket vill ha mer! =)
 
Rara Sus var förbi ikväll. Hon ville ha hjälp med att fixa håret inför helgens dansmara i Övik. Så klart att jag ställer upp på sådant skojgöra! =) Och hon den söta ger mig en present för att jag brukar hjälpa henne med frisyrer och sånt inför danser! Hur glad och överraskad blir man inte då?! Att det som är ens "hobby" och nåt man mer än gärna gör, är så uppskattat att man får en present, ja, det värmer själen! En supersnygg tubsjal fick jag! I en av mina favoritfärger dessutom! =) Tusen tack rara du! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vännen för att du än en gång gjort så fina flätor på mig - och dessutom så starka att de höll hela helgen med måånga timmar dans! Helt otroligt! :D

Kram Sussi

2013-02-04 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0