Samsung it is

Japp, efter alla om och men och funderingar på ny telefon så är valet äntligen gjort!
 
Banne mig, det är inte alltid så enkelt att välja ny mobil. Det finns ju såååå himla många olika modeller, färger och former att välja mellan. Men nu är valet gjort. Och jag överger nu, efter ca 10 år, Nokia. Jag har ju funderat ca 1 år på en Samsung, men jag brukar ju aldrig ha så himla bråttom med att köpa mig en ny telefon. Så jag hinner titta runt, fundera och se priserna falla. Men idag slog jag till och det blev en Samsung Galaxy S3 med 4G. =) Nu blir mamsingen i huset lika "uppdaterad" som de flesta andra verkar vara! =) Den som är nyfiken på telefonen kan läsa mer på
https://shop.halebop.se/mobiler/Samsung/Galaxy-S3-svart-4g
 
Nu ska vi kila iväg till familjen Backlund på lite söndagsfika. Ska bli skönt med en liten promenad! Ha en riktigt fin söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0