4 år

Tiden går fort!
 
Den 16 februari 2009 började jag jobba som tandläkare på Folktandvården här i VLL. För fyra år sedan! Helt otroligt vad tiden rusar! Och man inser också, då man tittar i backspegeln, att man ju faktiskt har utvecklats en hel del, och med tiden blivit en duktig kliniker. Faktiskt. Känns så skönt att kunna erkänna det för sig själv! Att jag faktiskt är duktig och kan det jag gör. Alla som kör på "jante-lagen" får väl gåshud då jag skriver nåt sånt här. Men jag tycker att man har rätt att vara stolt och nöjd över sig själv, lyfta upp sig lite! Det borde alla göra lite oftare.

I övrigt kan jag inte säga annat än att min nya mobil är super! Den kom igår och den är verkligen snabb, smidig och otroligt smart att använda. Mycket nöjd efter den första dagen iaf! =)
I morgon är det redan fredag. Stundande helg! Underbart! Jag och hjärtat mitt hade tänkt bege oss ut på dans, Zlips spelar på Ersboda. Våra snällaste grannar hade tänkt sitta här hos oss och se på tv. Så galet tacksamma vi är! Lägger in en liten bild på oss från årets Öviksmara. Mys! ♥
På lördag åker jag på den årliga stödpersonsutbildningen till Medlefors. Ska bli så skoj att åka iväg, lyssna på intressanta föreläsare och äta massa  god mat. Ska njuta!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pia

Så otroligt vacker bild på er <3

Svar: Tack! Jag gillar den himla mycket själv också! Taget i dansens mysstund...
Petronellan

2013-03-02 @ 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0