För 37 år sedan

Då föddes jag.

Ja, det är hemskt vad tiden går... Det är något som man lugnt kan konstatera då man måste tänka en stund då man får frågan "Hur många år fyller du?". Hmmm, hur många år är det nu jag fyller egentligen...? Det är lite spooky. Och då man i sitt sinne och i sin tro är si så där 28 år.
Tack alla som messat, ringt, sjungit och kommit ihåg mig! Och tack för alla fina presenter! Fick en keramisk stekpanna, ljusstakar, fritös, presentkort, tidning och choklad, ljuslyktor, blommor och härliga duschgrejer. Tack! Det värmer en kvinnas hjärta!! ;)
 
Julen firades i Haparanda med min syster och hennes familj. Sista julfirandet i huset i Mattila. Nästa jul firar någon annan jul där i huset då syrran och gänget flyttar söderut. Det kändes vemodigt men ändå himla kul att just därför få vara där och fira jul med dem. Det var så mysigt! Ingen stress, god julmat, utebastu och glada barn. Och tomten kom ju dit också! En riktigt fin jultomte! Vi kom hem på annandagen pga att papi skulle jobba 27:e. Landade hemma med mysiga juleminnen. ♥♥

Kommentarer
Postat av: Pia

<3

2014-01-10 @ 07:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback