Sista rycket!!

Igår hade vi en extra husvisning. Det var några intresserade som var bortresta förra veckan då visningen var. De hade kontaktat mäklaren och önskat få komma en annan dag. Och det är ju klart att presumtiva köpare måste få komma och kika!
Så tjoppan var på förskolan och hade det skoj med kompisar, papi var på jobbet och jag plockade undan och städade så svetten lackade!! Lillfisen fick hänga med i Babybjörnen. Städade som en tok och tiden rusade så pass att jag kom 15 min sent till förskolan för att hämta lillhjärtat. Men det var helt ok. Jag tyckte det var lite pinsamt.

Så från 15-15:45 igår var det tre helt nya sällskap och tittade på vårt hus plus ett par där karln inte kunde komma ifrån jobbet i torsdags. Hon var och kikade på huset då, och igår kom de så båda och tittade.
Idag ringde mäklaren och sa att det nu är totalt nio intresserade som vill bli uppringda inför morgondagens budgivning!! Alltså alla de fyra som var igår plus fem från i torsdags!! Det är helt galet många!! Sen hur många som ger sig in i budgivningen är ju svårt att veta. Några backar nog pga det höga antalet intresserade/budgivare. Är rädda för att priset trissas för högt. Oj, OJ, OJ!!! Spännande är det i allafall! I morgon vet vi hur det hela slutade. My, oh, my!

Kommentarer
Postat av: Marielouise

Håller tummarna:)

2013-08-20 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0