VAB

Det var verkligen inte igår senast som vi vabbade! I januari närmare bestämt. Kikade på kassans hemsida och såg att vi endast vabbat 2 dagar med vårt lillhjärta i år. Tills nu då.

I morse vaknade vi som vanligt, fixade oss och jag blev lite förundrad då tjoppan bara ville ligga på golvet och mysa med tutte och natti. Och hon sa att hon inte ville åka till dagis. Det brukar hon ju aldrig säga! Hon trivs ju så himla bra där. Så då tog jag fram febertermometern och kikade. Jupp, lite lätt temp. Men ingen direkt feber. Men det faktum att hon inte var pigg och alert gjorde att jag valde att stanna hemma. Och det visade sig vara ett smart drag. Tempen ökade under dagen och lillhjärtat orkade inte göra så mycket under dagen. Gosade mest, såg på tv och spelade spel på min mobil. Då hon är en lågtempare, precis som jag och pappaD, så blir hon tydligt påverkad och loj av så låga temperaturer som strax under 39 grader.
Lillkaminen var trött ikväll då vi lade henne. Riktigt trött. Och varm. Hoppas hon mår bättre i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0