Målat

Då har jag varit i målartagen igen.
 
Eller, som vanligt. Jag gillar ju att måla, så det är jag som står för det görat i det här huset. Jag målade ju taklisterna i tjoppans rum för ett tag sen och nu har jag målat taket och justerat lite på listerna. Igår påbörjade jag projektet och fick klart det redan idag! Nöjd! Det är inte den smidigaste mamman som står på pallar och stolar och målar tak. Med en kagge i vägen. Men det gick bra ändå! Och fint blev det! Jämnt och fint. Och taket ser så vitt och fräscht ut nu. Det som återstår är att justera det målerifirman inte kunde fixa snyggt på väggarna, sen ska hyllor och tavlor upp i lillhjärtats rum. Det kommer att bli så mysigt! Har fixat en liten sovhörna till henne. =) Bilder kommer upp så småningom. Idag har vår lilltjoppa iaf inte haft feber. Känns jätte skönt! Så imorgon är det dagis och jobb som gäller. Hoppas alla får en fin början på arbetsveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0