Dimmig torsdag

Som dock ser ut att spricka upp nu och ge oss soligt och vackert väder.
 
Vi har varit bortskämda med vackert väder den senaste tiden. Sol, sol och åter sol. Ett litet bakslag i helgen med snö. Men jag kan inte klaga. Mars och april har varit riktigt vackra månader detta år. Underbart!
 
Igår jobbade jag på tandakuten. Det var skoj att bryta av med lite jourtandvård och träffa de trevliga människorna på jouren. Allt gick fint och jag slutade tidigt så jag och tjoppan hann göra en massa saker med papi. =) Härligt! Vi var och tittade på Avensisen också. Har ett svårt val nu. Silverfärgad eller svart?! Vilken ska vi välja? Svarta ser lite lyxig ut. Flashigare. Silvriga ser man inte skiten på lika väl. Grubbla, grubbla...
 
Igår kom våran vagn! =) Vi gjorde en rejäl kovändning där. Hade nästan bestämt oss för vilken syskonvagn vi skulle köpa, och gärna begagnat på nätet, men så hittade vi ett billigt pris på en annan vagn på Toyland.se, så vi slog till där. De hade kampanj på vissa vagnar just då. Så det blev en helt ny vagn, en helt annan än vi hade tänkt oss. Vi slog till på en 2 ME syskonvagn, Los Angeles, med sittdelar som är vändbara och sen en liten liggkorg. Fick hela baletten för ca 4800:-. Ska packa upp den idag och se hur den verkar. Spännande!
Här kan den som är intresserad läsa mer om vagnen http://toyland.se/product.html/2me-syskonvagn-los-angeles-svart?category_id=377
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0