1 år

För ett år sedan blundade min farfar för allra sista gången. Tänka sig att det redan gått ett år. Känns nästan lite overkligt. Tiden går så fort. Jag minns honom som en söt liten man. Med glada bruna ögon och en sångtrudelutt som han sjöng mellan varven. Hoppas du har det bra farfar! Var du nu än är.

Igår sa en kollega till mig att hon gärna ville köpa ett armband till sin väninna som fyller år nu i april. Med pärlor i turkosa färger. Sagt och gjort. Efter jobbet fick jag tid till att göra ett och det blev himla fint. Tog med det till jobbet idag och min kollega blev stormförtjust och tror det kommer att passa hennes väninna superfint. =) Så roligt! Och fler ville få titta på det jag gjort, så på fredag blir det att ta med lite av mina alster till jobbet.
Nu ska vi bänka oss framför tv:n och se på serien The Following!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0