Anns dag

Det är många som fyller år nu! =)
 
Igår fyllde min rara vän Annelie år. Jag hade så galet fullt upp hela dagen, så jag hann inte ens ringa och gratta henne...    =( Direkt efter jobbet åkte jag och LiF till Café Göteborg och åt västerbottensostpaj och krossad kladdkaka till efterrätt. Sååå gott! Satt och surrade och hade det himla mysigt. Rullade i princip ut från cafét... Fortsatte sedan surret hemma hos oss och efter det var det bara bums i säng. Btw så fyller ju hennes man P år idag.
 
Igår fyllde även pruppans faster Ann år. Grattis i efterskott! Hoppas hon hade en underbar dag.  =) Vår present kom idag, lite sent. Men bättre sent än aldrig.
Och på söndag är det söte Adams kalas. Ska bli kul att träffa dem igen. Så det är många som fyller år nu i slutet av september. Massa grattisar till alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0