2 veckor kvar

Yes! Nu är det bara 2 veckor kvar tills vi får uppleva lite sol och värme.
 
Kan inte fatta att tiden rusat så! Att det snart är dags för oss att åka iväg till Turkiet. Det känns som att vi nyss beställde resan och kände "oj, det är över 2 månader kvar...". Men vips, så var hösten här och det är snart oktober! Helt galet! I måndags då jag körde bil med tjoppan slogs jag av att det ju verkligen är höst nu. Kalla morgnar och gult i träden. Och jag blev som nästan lite ställd över det faktum att det ju snart är oktober. Jag har inte riktigt hängt med känner jag.
Nu håller vi tummarna. Hårt! Håller dem hårt och hoppas att vi får fina, soliga och varma dagar på vår resa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0