Regn, rusk och mörker

Vi har verkligen aptrist väder nu. Knappt man ens orkar blogga! Det är molnigt och riktigt grått ute. Det regnar och inte den minsta gnutta snö finns som kan ge en glimt av ljus. Det är så sjukt mörkt och trist ute! Ge mig energiiii!

I helgen hade vi det iaf riktigt trevligt. Trots regn och rusk och hela 5 grader varmt! Ulsson var ju på besök. =) Vi var och shoppade hon och jag, hela gårdagen. Vi var helt slut efter det! Vi insåg ju sedan att det var löningshelg. Därför det var så kaotiskt överallt. Sen åt vi thaimat på kvällen, fikade massa gott, spelade Wii och hade det himla mysigt och roligt. Idag åkte hon hem igen. Och vi håller tummarna att hon flyttar hitöver snart!

Var och fikade hos rara Åsa idag. Både hon och hennes Å har ju fyllt år. Massa gofika blev det!
Och vips, så var helgen över igen.
Imorgon ska jag iväg och titta på privatkliniken som ringt och erbjudit mig jobb. Gaaaah! Nervöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0