Novembertrötthet

Jag vet inte om det är svammel eller på riktigt, men det är iaf konstigt att jag så ofta blir så hiskeligt trött under november månad. Det är som så mörkt och trist innan snön kommer. Dagarna känns så korta. Men månaden lyses iaf upp av fars dag och daddy dj´s födelsedag. =) Något att se fram emot.

PappaD åkte till Sthlm i morse, igen. Men som tur är kommer han hem redan i morgon. Så fredag blir att mysa med lite pizza och tv. Sen blir det att röja i förrädet för på söndag ska jag och rara Åsa stå och sälja bort en massa grejs på loppis. Ska bli spännande att se om man kommer att få mycket sålt! Det jag inte får sålt hade jag tänkt skjutsa iväg till Pingstkyrkans loppis. Skänka det till dem, så då blir det iaf för en god sak.

I övrigt blir det att fixa och dona lite inför fars dag. Med andra ord lär det bli full rulle i helg! Skönt med fredag i morgon. Njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0