Söta mormor

♥ Med de chokladbruna ögonen...

Hon har blivit dålig. Riktigt dålig. Benen bar inte igår, hon fick åka in till sjukhus (trots protester så klart, min envisa mummu) och nu får hon intensivvård. Det visar sig att hon har en rejäl infektion i kroppen och lunginflammation.
Min söta mormor. Jag sa till min mamma och till D, då vi var och hälsade på henne i höstas, att det nog var sista gången vi träffade henne hemma i det skicket. Hon hade en sådan grym hosta redan då. Och jag minns att jag sa till min mamma att det där inte lät alls bra, det var ingen vanlig hosta, och att mormor borde åka till sjukhuset och kolla upp det. Men det gjorde hon inte. Hon är lite av den där "äsch-typen". Nu får vi bara vänta och se. Se om hennes kropp orkar det här. Vi tänker på dig sötaste mormor! ♥


Kommentarer
Postat av: pia



Mormor kämpar på ...segt virke är hon gjort av.Vad skönt att ni hann vara dit i höstas, man vet aldrig med dom gamla när de tänker lämna oss. B mamma har oxå lämna jordelivet den 23/2. De har begravning nästa vecka. Det har varit stor sorg i familjen. Man får vara glad varje dag när man får vakna upp till denna underbara värld, frisk o kry. Hoppas mormor orkar kämpa på att hon har den viljan...hon har ju sagt flera ggr att det vore som dags... Ha en underbar vår helg, här skiner solen efter den värsta snöstormen. Ha de bra o sköt om <3

2012-03-10 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0