Så fel det kan bli!

Ibland får man sig ett gott skratt! =)

Och det behövs inte mycket för det alla gånger. Jag förundras väldigt mycket över alla felskrivningar och särskrivningar som jag ser överallt, hela tiden.
Man kan se någon skriva; mörkhårig, solstol, postpaket som; mörk hårig (alltså någon som är mörk och hårig), sol stol och post paket. Det var bara några exempel. Men jag stör mig så på det! Kanske har min tid på Tullverket bidragit till det hela, då jag hjälpte till en del med korrekturläsning. Nåja, lite kul kan det ju bli ibland! Som till exempel den fina felskrivningen jag och tjopps såg på Coop idag! Ha, ha, haaa! =)



Jag undrar hur det ser ut då frigående ägg struttar omkring i hönseriet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0