Nöjda föräldrar

Är vad vi är!

Idag när jag hade slutat jobbet och hämtat lillhjärtat från förskolan kände jag oss så lyckligt lottade för att ha henne på den avdelning vi valde. Pruppan trivs så himla bra, verkar det som iaf. Varje dag då vi ska gå därifrån vill hon pussa och krama alla, ta farväl. Så galet gulligt! 
På avdelningen värnar de mycket om miljön och pratar om hållbar utveckling, de pysslar mycket med saker de återvinner, de matar och tar hand om fåglarna vid fågelbordet och fiskarna i akvariet. De har en egen köksa som lagar maten, är ute himla mycket med barnen och hittar på roliga saker. Äter mellis ute vid skogsdungen, vid deras grillplats. M.m m.m. Jag tycker det känns som att vi valde HELT RÄTT för vår lillälskling! =) Vi känner oss så nöjda.

Min käre bror har hjälpt mig med lite dataråd, tack för det! Det är ju en djungel man ofta känner sig ganska lost i... Så lite tips från broder är alltid uppskattat!
Nu ska vi slappa lite framför tv:n, Minya har redan kurat ihop sig bredvid mig. Imorgon har pappaD en kort dag så han ska faktiskt hämta pruppis och sedan ska vi ha en mysig familjedag med bl.a hämtmat. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0