Fynd!

Loppisar är ju bara för kanon! Blocket likaså!

Idag var jag och fyndade på loppis med Åsa. Och vilka fynd jag gjorde sen! Ett minibiljardbord för 30:- till pappaD!! Joo, det är sant, de hade inte tappat bort en nolla på prislappen. Och gissa om papi blev glad när jag kom hem med en sån till honom?!? Överlycklig! Han har ju alltid sagt att han vill ha ett biljardbord, och nu fick han ett. Inte orginalsize, men ändå. =)
Pruppan fick en Bob Car. Den fick jag för 100:-, också superbilligt. Sen köpte jag lite kläder, bl.a galonset (såg helt oanvänt ut!) till pruppan för 40:-, svarta Kavat lackskor för en tjuga, kulbana/kulleksak för en tjuga osv. Hittade inget till mig själv, men det gör inget. Jag är så nöjd med dagens fynd!

Sedan så har jag haft kontakt med en tjej som haft en annons på Blocket ang. barnkläder. Idag var jag förbi henne också. Hon hade en massa fina kläder! Bl.a Didrikssons overaller och jackor, byxor och tröjor i olika märken. Ja, allt möjligt. Vi köpte hur mycket som helst av henne! Och billigt! Det var ju bra kläder. Fräscha och rejäla. Oj, så nöjda vi är!
I övrigt var vi och fikade hos söta Soffan idag! Hon fyllde ju 31 tidigare i veckan. Härlig sockerkoma vi hade efter det! Och vips!, så var denna helg förbi igen. Måndag i morgon.


Kommentarer
Postat av: pia





Men oj så toksöt man är i sin nya frisyr :O)

Kram kram

2012-03-26 @ 17:49:33
Postat av: Coolt biljardbord.

Ser fram emot att få vinna i biljard framöver =)



/Simon

2012-04-21 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0