Euphooooriiiiaaa!

Jag kan inget annat säga än att den låten ger mig rysningar!

Så bra är den! Loreen är verkligen en värdig vinnare av Melodifestivalen 2012. Men jag måste erkänna att jag gillade tokcharmige Danny också. Snopet för honom att bli tvåa i år igen!

Tidigare ikväll var vi och åt middag plus fikade hos rara Sus, Ped och Vic. Så härligt gäng det där! Mysiga människor, som alltid är så trevliga att umgås med. Tack för allt idag! Och barna trivdes så bra ihop! Kramades och lekte. Sötisar. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för besöket! Jätteroligt!

Tulpanerna är superfina och doftar så gott, och chokladen är det svårt att inte nalla ifrån - mycket god! Tusen tack!



Kram Sussi, Peder och Viktor

2012-03-11 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0