Rensning

Japp, vi har varit effektiva och rensat ur lillhjärtats garderob idag. Och det behövdes verkligen! Otroligt vad hon vuxit på senare tid. Som tur är har vi förnyat med större kläder lite pö om pö, annars hade det kunnat bli en riktigt dyr historia nu. Så nu är det storlek 86/92 som gäller. 86 går nu denna sommar och till hösten får vi satsa mer på 92 tror jag.

I övrigt har jag tagit tag i mina betonggjutningsprojekt igen. Känns jätte kul! Och nu kan jag ju hålla på med det utomhus. Tänkte göra lite ljusstakar, blomfat/krukor och en visare för de 4 väderstrecken. Ska bli spännande att se hur den ser ut då den är klar! Står och härdar i detta nu... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0