Mango!

Jag fick en present av en rar dam idag. Hon har gått hos mig på behandling och var så nöjd och glad, så hon hade köpt mig ett 2-pack ätmogen mango. Otippat att få mango, men då jag älskar mango tycker jag att det var en perfekt present att få. Jag blev himla glad!

Nu är den efterlängtade semestern här! Idag var sista jobbdagen och nu är jag på g till Sundsvall och ikväll tar vi tåget ner till Kalmar. Jees, jag har varit som ett barn inför julafton! Nervös, pirrig, upprymd och så klart lite sorgsen över det faktum att vi inte kommer att träffa lillhjärtat på några dagar. Men sen då vi kommer hem igen ska vi mysa, gosa och fira 2-årsdag! Kommer bli så härligt! Men först ska vi njuta av dans och mys på Öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0