Brors dag

Idag fyller bror min år. Stort grattis från oss!
 
Olivia fick ringa och gratta morbror på hans dag och sedan fick mamma ett bakil och bakade kolamuffins och chokladmuffins. Mumma! Rara Marielouise var förbi och fikade med söta Nattis. Alltid lika trevligt. =)
 
Igår var jag och klippte håret. Äntligen! Inte en dag för tidigt. Långt och risigt kändes det som att håret hunnit bli, men frissan klagade inte på det iaf. Skönt det! Var till en helt ny frisör och jag blev himla nöjd med henne. Var faktiskt till Klippsalongen på Mariehem, till en tjej som heter Anna. Hon var noggrann och frågade ingående hur jag ville ha det innan vi började. Jag kan helt klart rekommendera henne. Jag blev himla nöjd!
 
I övrigt har jag pysslat med att måla färdigt staketet, endast småduttande kvar nu. Det blir himla fint! Lägger upp en bild sen då det är klart. Ha en fin fortsättning på denna söndag! Tjing!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marielouise och Nathalie

Tackar för super gott fika. Alltid lika trevligt och super gott:)

2012-07-22 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0