Titituu

Titituu, titituuu!!

Det var vad vi hörde idag då vi var på vår pulkatur, jag och lillhjärtat. Och inte var det liiiite vårkänslor man fick då man hörde denna välkända fågelsång i trädet! Så underbart det kändes! Mörkret har nått sin peak, det har vänt och det blir ljusare för var dag. Från i går till idag har dagsljuset ökat med 5 minuter.
I övrigt hörde rara SusLa av sig angående Öviksmaran! Hon gjorde mig sååå lycklig! Jag som sett fram emot att få göra en tripp ner dit och dansa under maran, få umgås med girls och bara surra och ha lite tid för mig själv. Det känns helt lovely! Jag kommer att leva på denna lyckokänsla länge! Tack Susanne!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hörru fröken, vad fint du skriver om mig, blir ju nästan lite generad;)

2012-01-17 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0