Syprojekt

Så kul att få tid för detta igen! Nu då jag har en lyxig symaskin och allt! =)

Igår var papi ledig och pruppan var lite febrig och dålig i magen så de myste och gosade i soffan och jag sydde! Lillhjärtat har varit dålig även i onsdags, troligen pga vaccinet, de sa att det troligen skulle poppa upp biverkningar ca 1 vecka efter. Och det gjorde det.
Jag har ju fått några beställningar på sådana där taggies, dvs flikleksaker för baby, så jag fick äntligen fixa till några sådana. Det är ju så kul att sy! Och nu har jag ju en rejäl symaskin också. Tack mamma!
Jag passade även på att sy en filt till lillhjärtat, har ju så mysiga fleecetyger att välja mellan. Så det blev en vändbar filt i bruna/beige toner, passar fint till vår bruna vagn. Och så sydde jag ju dit min lilla logga! =) Filten fick pruppan direkt då den var klar. Och hon tackade så artigt, tog den under armen och myste in sig i den där hon satt och tittade på tv med papi. Hon är ju bara för söt när hon tackar för allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0