Sköna söndag

Idag har vi bara njutit av en ledig dag.

Förmiddagen var så vacker, snön gnistrade i solen och det var ca 10 minusgrader ute. Helt ljuvligt! Vi var ute med pulkan och mami fick mjuka upp musklerna lite. Har ju sådan kopiös träningsvärk efter bodypumpen!
Igår kväll var mams på fest och det var himla skoj! =) Det var inte igår. Utgång var det också, men då jag knappt kunde gå, och än mindre dansa, så skippade jag det. Hade så galet ont i kroppen! Men nästa gång så! Jag ska ta och samla ihop ett tjejgäng, så att vi får festa loss lite och gå ut och dansa. Det var si så där 2,5 år sedan sist för mig!
Strax ska vi packa ihop oss och åka och mata änderna. Söndagsmys! =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0