Oro i magen

Det är vad jag har.

Varför...? Jo, för att inskolningen på förskolan närmar sig med stormsteg och det snart är dags för mig att börja jobba! 23:e januari är vår första inskolningsdag. Det ska bli så spännande! Men samtidigt känns det ju si så där. Jag kan lugnt erkänna att jag ibland är superless på att vara hemma, men det känns ändå inte så himla kul att börja lämna bort henne. Man undrar hur det kommer att gå. Kommer hon att hitta några kompisar? Kommer hon att känna sig trygg? Kommer hon att trivas där? En massa sådana där frågor snurrar runt i mitt huvud. Men troligtvis kommer nog allt att gå relativt bra sen när det väl är dags. Vi får dock börja träna på att stiga upp i tid. Redan nu.
Kul ML att du var och hälsade på idag! Det får du gärna göra oftare. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

det kommer att gå så bra för lilltjoppan, man märkte snabbt var mycket utbyte de får av alla andra barnen när de väl är "inskolade" färdigt!

skickar massa lycka-till-kramar åt er!

2012-01-04 @ 20:23:32
URL: http://skugganjr.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack söta Anna!

Jag hoppas allt går galant! Kramar

2012-01-04 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0