Bakslag

Okej, det är väl kanske att ta i...

Men idag var iaf Karita, som har hand om lillhjärtats inskolning, sjuk. De på avdelningen ville inte att någon annan skulle hoppa in och "störa" i inskolningen, så det kändes ju lite så där. Jag förstår ju dem fullt ut, men trist ändå att det blev som det blev. Pruppis var på förskolan med paps idag. De var där och lekte och donade på med de andra barnen och kom hem till lunch. Sedan åkte pappaD till jobbet. Kul iaf att han fick tid med lillhjärtat nu på fm då han kommer hem så sent idag. Senare idag ska vi hälsa på min rara vän Sofia och F.

Igår var jag och lyxade lite medans pappaD och lillpruppan var på förskolan. Jag var och solade! =) Minns inte ens när jag gjorde något sådant senast. Hur skönt som helst! Och på kvällen var jag på mitt allra första Sh´bam-pass (träning i form av massa dans). Himla skoj! Otroligt vad det är värdefullt att få komma iväg och göra saker själv. Man mår så bra av det!
Och på tal om det så måste jag ju bara få säga att jag är så lyckligt lottad över att ha den bästa mannen som finns på detta klot, i mitt liv. Han är min. Jag är så lycklig! Han har fixat kortare arbetspass på fredag så att jag ska få komma i väg tidigare med tejerna till våran Övikstripp! Jag vet inte hur jag ska kunna återgälda honom för det här. Han vet att jag saknat "tjejhelger" och "tjejbus" med kompisar. Och han tycker det är så självklart att ge mig möjligheter till skoj med tjejkompisarna. Jag värdesätter det så oerhört högt! I love U! Mer än du anar!

Och förresten, kul att ha fått positiv respons på mitt förra inlägg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0